Mälaröarnas Ridklubb
Sassi
Zannie

Styrning och stadgar

Klubben består av en styrelse med tillhörande tävlings- och ungdomssektion. Årsmöte hålls vanligen i slutet av februari och styrelsen genomför ett tiotal sammanträden årligen. För att komma i kontakt med styrelsen, maila oss på info.malaroarnasridklubb@gmail.com.

Vi är medlemmar i Svenska Ridsportförbundet och har av Svenska Ridsportförbundet godkända stadgar Pdf, 109.6 kB..

På hemsidan presenterar vi övergripande information om föreningens verksamhet. För mer löpande information och uppdateringar kring vad som händer på klubben, följ oss på Instagram (@malaroarnas_ridklubb) och Facebook Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Hantering av personuppgifter

Idrottsrörelsen behandlar en stor mängd personuppgifter. De används bland annat för att hålla ordning i medlemsregister Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. och arrangera tävlingar eller utbildningar. Här kan du läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter Word, 84.1 kB. i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Här finns MäRKs integritetspolicy Pdf, 188 kB. att läsa i sin helhet.

Har du frågor, funderingar eller vill begära ut information om de uppgifter vi har om dig, veta hur du kan rätta felaktig information eller få dina uppgifter raderade mejlar du vår medlemsansvarige på info.malaroarnasridklubb@gmail.com

Vill du läsa mer om hur GDPR fungerar i idrottsvärlden ska du bege dig till Riksidrottsförbundets hemsida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Publicerad: 2022-12-23

Senast uppdaterad: 2023-04-27