Gå till innehåll
Mälaröarnas Ridklubb

STÖTTA RIDSPORTEN OCH FÖRENINGSLIVET

Bli en del av vår gemenskap

Mälaröarnas Ridklubb är en ideell förening som grundades 1968. Klubbens syfte är att främja verksamheten på ridanläggningen och skapa förutsättningar för en bra utbildning. Vi vill att ridskolanska vara en självklar plats för våra medlemmar. Idag är vi ca 350 aktiva medlemmar där barn, ungdomar och vuxna har en trygg och glädjerik plats att mötas på och där vi anordnar lektionsridning, träningar och klubbtävlingar.

Nu söker vi dig som vill vara med genom att synas för våra medlemmar.

Nuvarande behov

Under ett kraftigt snöfall för 13 år sedan rasade vårt ridtält samman. Där hade vi främst mycket aktiviteter för barn och ungdomar. Att få tältet på plats skulle ge ridskolan möjlighet att lägga lektioner tidigare på kvällarna och utöka så fler barn kan börja rida på bra tider. Målet är också att MäRK ska kunna börja anordna ridverksamhet för barn, unga och vuxna med funktionsvariation.

I dagsläget har vi därför stort behov av sponsring kopplat till vårt projekt med byggandet av nya ridtältet som beräknas vara klart hösten 2024.

LÅT DITT FÖRETAG SYNAS FÖR VÅRA MEDLEMMAR

MäRK-partner

Ett samarbete med er partners och sponsorer skulle göra det möjligt för oss att färdigställa våra mål.
Vi har färdiga partnerpaket men det finns även möjlighet att skräddarsy lösningar.

Sponsring riktar sig till företag och privatpersoner som vill stödja ridklubbens verksamhet med tjänster, varor eller pengar. Genom att minska våra kostnader har vi möjlighet att få ridtältet klart till hösten och kan fortsätta utöka med olika aktiviteter för våra medlemmar.

Tjänster - Varor - Pengar

Vi tar tacksamt emot all form av sponsring. Det kan vara med Tjänster där du hjälper till med arbetskraft eller maskiner som kan behövas vid t ex markarbeten, byggnation av ridtält eller vid någon annan av våra aktiviteter. Varor kan t ex vara material till markarbeten, ridhussarg, el m.m. och sedan förstås Pengar där alla bidrag är välkomna, litet som stort.

Vi har färdiga sponsorpaket, men skräddarsyr självklart även sponsoravtal för att det ska bli så bra som möjligt för våra partners.

Utforska våra sponsorpaket här

Varmt välkommen att kontakta:
Mälaröarnas Ridklubb
info.malaroarnasridklubb@gmail.com

Maria Sjölander, ordförande
Birgitta Almgren, vice ordförande

Publicerad: 2024-04-07

Senast uppdaterad: 2024-05-05

Författare: Irene Myrin

Här och på övriga sidor får du din företagslogga