Mälaröarnas Ridklubb
Rosetter
Bullen o Emma

Aktiviteter för våra medlemmar

Mälaröarnas Ridklubb (MäRK) är en ideell förening som arrangerar tävlingar, träningar, föreläsningar och andra evenemang för våra ridsportintresserade medlemmar. För information om vad som är på gång, följ oss på Instagram @malaroarnas_ridklubb eller Facebook Länk till annan webbplats..

Är du intresserad av att hjälpa till vid någon tävling, har någon idé om lämplig aktivitet (uppsutten eller avsutten!) eller kanske vill ingå i klubbens aktivitets- och tävlingskommitté, tveka inte att kontakta oss på info.malaroarnasridklubb@gmail.com.

Vår tävlingsverksamhet

Vår ambition är att stödja våra ryttares tävlingsambitioner inom ramen för vad som är möjligt i vårt samarbete med Ekerö ridskola och med de anläggningsresurser som finns tillgängliga.

Under terminerna anordnar vi klubb- och träningstävlingar i hoppning och dressyr på enklare nivåer med fokus på framförallt ridskolans elever och hästar. Någon gång per år anordnar vi lokala tävlingar på lite högre nivåer då vi även bjuder in ryttare utanför klubben.

Publicerad: 2022-12-11

Senast uppdaterad: 2023-02-05